שאלות נפוצות

יש לך שאלות? בעמוד זה קיבצנו את הנפוצות ביותר מביניהן והשבנו בצורה מפורטת.

שאלות ותשובות

ראשית, מומלץ להגיע לאימון ולראות בכלל אם אתם מתחברים לשיטת האימון/למאמן ולזכור שיש דברים שלא ניתן לאמוד אותם בכסף כמו, שיפור באיכות החיים שלכם בזכות האימונים או בטחון עצמי שהענקתם לילדיכם.

שנית, במועדון מספרי סוגים ומסגרות של אימונים ולכל אחד מהם מחיר שונה.

ארבעה תחומים עיקריים:

  • אומנויות לחימה (לחימה משולבת, לוטה ליברה, היאבקות ואגרוף תאילנדי)
  • אימוני נשים
  • אימוני כושר
  • אימונים אישיים

כמו בכל תחום, ככל שהרמה עולה כך גם הציוד לו המתאמן זקוק. לאימון הראשון אין צורך להגיע עם ציוד מיוחד, אלא רק עם בגדי אימון נוחים. לאחר מכן, בהמלצת המאמן, ייבחר הציוד לו המתאמן זקוק – ניתן לרכוש במועדון את כלל האביזרים הנדרשים.

אין אנשים שנולדו עם ידע קודם באומנויות לחימה, כולם מתחילים מאפס ואם לא תעשה/תעשי את הצעד הראשון ותתחיל/י ללמוד לעולם לא יהיה לך ניסיון.

בדיוק כמו בשאלה הקודמת, אנשים לא נולדים עם כושר גופני. הדרך היחידה לפתח אותו, היא להתאמן. ומה טוב יותר מלהתאמן בצורה מאתגרת ומעניינת כמו אומנויות לחימה? כמובן, שהאימונים הראשונים יכולים להיות קשים יותר, אבל הגוף יתחזק ועם הזמן הקושי יצטמצם.

ראשית, מומלץ להתייעץ עם רופא. אך יש לדעת, כי לכולם יש מקום באומנויות הלחימה. יש לשתף את המאמן בפציעה/בבעיה ממנה אתה סובל. המאמן ימצא את הדרך ואת הפתרון לשלב אותך באימונים, מבלי לסכן או לפגוע בך.

גילאי 5 עד אינסוף!

נהפוך הוא! אומנויות לחימה מחנכות לערכים רבים, כמו כבוד לזולת וליריב, הגנה על החלש, כבוד עצמי, יושרה, כנות ועוד.

כאשר האדם/הילד מגביר את הביטחון העצמי שלו ומבין את העוצמות האצורות בגופו, אין לו צורך להוכיח כלום לאף אחד והוא מבין את ההשלכות של האגרוף או הבעיטה אותם הוא מוציא מהגוף.

 

כמו בכל תחום אין 100% הצלחה. פציעה, בדיוק כמו תאונה, יכולה לקרות תמיד. יש להגיע לאימונים עם ציוד המיגון המתאים ולהשתמש בו נכון ובעיקר להקשיב להנחיות ולהוראות המאמן שתפקידו להחזיר את כולם הביתה בשלום.

בעולם המודרני בו אנו חיים, נשים משתלבות מצליחות ומובילות בכל התחומים. כך גם בעולם אומנויות הלחימה. האימונים מתאימים גם לנשים, שמטבע הדברים נמשכות פחות לפן האגרסיבי של אומנויות הלחימה, אך זקוקות ללמוד להגן על עצמן לא פחות מגברים.

לנשים שמרגישות פחות נוח באימונים מעורבים, אצלנו במועדון ישנה קבוצה סגורה לנשים בלבד.

צור קשר

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו בעיה, שאלה לגבי אימון שלנו, או כל שאלה אחרת, אנחנו כאן כדי להשיב לבקשתך.

שתפו אותיEmail this to someone
email
Share on Facebook
Facebook