אימוני רצועות TRX

החלק הכי טוב באימון הוא שתמיד אפשר לשנות ולגוון

אימוני רצועות TRX

אימון ה- TRX מפתח כוח, סיבולת, איזון, יציבות, גמישות ושרירי ליבה, ולכן הוא אפקטיבי ביותר.

חוסר היציבות במהלך כל האימון גורם לשרירי הליבה שלנו לעבוד באופן תמידי במהלך האימון. האימון עובד בעיקר על השריר הרחב בטני (transverse abdominis) וגם על שרירים מייצבים נוספים.

כל שינוי בתנוחת הגוף במהלך התרגיל יכולה להקל או להקשות על ביצוע התרגיל, כך אתם יכולים לאתגר את עצמכם ואת גופכם יותר ויותר בכל אימון. 
אימון ה- TRX הוא מאוד פופולרי מכמה סיבות:
מתאים לכולם – מצוין לאלו שאוהבים יוגה ופילאטיס, נהדר עבור רצים, רוכבי אופניים, או כל מי שהוא ספורטאי סיבולת ורוצה לעשות אימון כוח ולהתחזק, וזאת מכיוון שהאימון מאוד יעיל בבניית שריר.


ידידותי למתאמן המתחיל – קל להתאים את האימון לרמה של כל אחד, ותמיד אפשר לנוח כשקשה מידי. אתם יכולים לקבוע בעצמכם את הקושי של כל תרגיל וכמה אתם מוכנים לאתגר את עצמכם באימון.  
מחבר בין אירובי לכוח – אל תחשבו שאתם עובדים רק על השרירים שלכם במהלך האימון. יש תרגילים שמפעילים הרבה קבוצות שרירים אשר דורשים יותר חמצן וכך מעלים לכם את הדופק במהלך התרגיל, אלה הם תרגילי כוח אירוביים.
אף פעם לא משעמם – ישנן אינסוף דרכים לבצע תרגילים עם רצועות ה- TRX. החלק הכי טוב באימון הוא שתמיד אפשר לשנות ולגוון, לכן הגוף והמוח שלכם נשארים מאותגרים בכל אימון מחדש.

רוצה לדעת עוד פרטים?

שתפו אותיEmail this to someoneShare on Google+Share on Facebook